TVF Kadınlar 2. Lig: Ada Koleji Zeugma: 1 - Elazığ Belediyesi Voleybol: 3

Elazığ Belediyesi Voleybol, deplasmanda Gaziantep ekibini yenerek grubunda 3. sıraya çıktı.

Elazığ Belediyesi Voleybol, deplasmanda Gaziantep ekibini yenerek grubunda 3. sıraya çıktı.

Türkiye Kadınlar Voleybol 2. Lig 15. Grup 12. haftasında Elazığ Belediyesi Voleybol, Ada Koleji Zeugma ile deplasmanda karşılaştı. Talat Özkarslı Spor Salonu'nda oynanan maçta 1. set Elazığ ekibinin 25-16'lık galibiyetiyle sona erdi. İkinci sette de hata yapmayan mavi-beyazlılar, bu seti de 25-19 alarak durumu 2-0 yaptı. Üçüncü seti 25-21 alan Gaziantep ekibi durumu 2-1 yaptı. Mücadelenin 4. setinde hata yapmayan Elazığ Belediyesi Voleybol, seti 25-18 ve maçı 3-1 kazandı.

Puanını 17'ye yükselterek grupta 3.'lüğe yerleşen Elazığ ekibi, 13. haftada Rasus Kimya Hatay Voleybolu ağırlayacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü