Tuzla'da trafik kazası : 1 yaralı

TEM otoyolunda yoldan çıkarak devrilen mazot yüklü tırın sürücüsü yaralandı

İSTANBUL (AA) - Tuzla'da yoldan çıkarak devrilen tırın sürücüsü yaralandı.

TEM otoyolu İstanbul yönünde seyreden Namet Öz'ün kullandığı 34 YL 125 plakalı mazot yüklü tır, Tuzla Aydınlı mevkisinde kontrolden çıkarak önce bariyerlere çarptı. Bariyerleri aşan tır, yol kenarındaki yeşillik alana devrilerek durdu. Sürücü Öz'ün yaralandığı kazanın ardından olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Öz, sağlık ekiplerince hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza nedeniyle TEM otoyolunun her iki yönünde de trafik yoğunluğu oluştu.


AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ