Tuzcuoğlu'ndan Savcı'ya tebrik

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, kısa bir süre önce Meram Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Süleyman Savcı’yı ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, kısa bir süre önce Meram Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Süleyman Savcı’yı ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.


Tarım sektörünün zamanla öneminin artacağına dikkat çeken Başkan Tuzcuoğlu, “Yapılan genel kurul sonrası Meram Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Sayın Süleyman Savcı ve ekibini kutluyorum. Seçim sonucunun Meram çiftçisi için hayırlı olmasını diliyorum” dedi.


Meram Ziraat Odası’nın çiçeği burnunda başkanı Savcı da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?