Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, kısa bir süre önce Meram Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Süleyman Savcı’yı ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi.
Tarım sektörünün zamanla öneminin artacağına dikkat çeken Başkan Tuzcuoğlu, “Yapılan genel kurul sonrası Meram Ziraat Odası Başkanlığı’na seçilen Sayın Süleyman Savcı ve ekibini kutluyorum. Seçim sonucunun Meram çiftçisi için hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
Meram Ziraat Odası’nın çiçeği burnunda başkanı Savcı da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade etti. Memleket