Tuzcuoğlu’ndan MÜSİAD’a tebrik

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, MÜSİAD Konya Şube Başkanlığı’na seçilen Arslan Korkmaz ve yönetimini ziyaret etti.

Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, MÜSİAD Konya Şube Başkanlığı’na seçilen Arslan Kormaz ve yönetimini ziyaret ederek yeni görevlerinde başarı diledi. Müstakil Sanayiciler ve İşadamları Derneği(MÜSİAD)nin Konya Şubesi’ni ziyaret eden Başkan Tuzcuoğlu’ni yeni başkan Korkmaz ve yönetim kurulu üyeleri karşıladı. Yeni yönetime başarılı bir dönem geçirmelerini dileyen Tuzcuoğlu, “MÜSİAD eskiden beri seçimlerini çok sağlıklı ortamlarda gerçekleştirdi. İtişme, kakışma ve dedikoduya hiçbir zaman mahal verilmedi. Dışarıdan bakınca da bu durum derneğe çok olumlu bir imaj katmaktadır. Bu tablo çok sevindirici bir tablodur. Ben tekrar sayın Kormaz’ın başkanlığındaki yeni yönetime başarılar dilerim” dedi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden MÜSİAD Konya Şube Başkanı Arslan Kormaz da, ekibiyle birlikte en iyi şekilde hizmet etmek için mücadele edeceklerini söyledi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?