Tuzcuoğlu'ndan muhtarlara teşekkür

Refik Tuzcuoğlu, bütün mahalle muhtarlarına yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür belgesi verdi.

Mahalle muhtarları onuruna bir yemek veren Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, alnının akıyla görev süresini tamamladığını belirterek, hiç kimseye rant üretmediklerini, belediye imkanlarını peşkeş çekmediklerini ve hakkaniyete azami ölçüde riayet ettiklerini belirtti.

 

5 yıllık süreçte belediye hizmetlerinde hiçbir haksızlığın altına bilerek imza atmadıklarını ifade eden Tuzcuoğlu, ''İnsanımızın hakkını ve hukukunu gözetme noktasında azami titizlik gösterdik. Hiç kimseye rant üretmedik ve hiçbir kimseye belediye imkanlarını peşkeş çekmedik. Belediyecilikte insanlarımızın hizmetini, huzurunu, mutluluğunu esas aldık ve adaletten şaşmadık'' dedi.

Muhtarların yoğun bir katılım gösterdiği programın sonunda Tuzcuoğlu, bütün mahalle muhtarlarına yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür belgesi verdi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?