Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, Konya Valisi Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ve diğer protokol üyelerine veda ziyaretinde bulundu. Tuzcuoğlu, ilk olarak Konya Valisi Osman Aydın'ı ziyaret etti. Aydın, Tuzcuoğlu'nun Meram'da güzel çalışmalara imza attığını belirterek, “Meram'da ikamet eden biri olarak kendimizi Meramlı addediyoruz. 2 yıl beraber hizmet etme imkanımız oldu” dedi. Tuzcuoğlu, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek'i ziyaret etti. Akyürek, Tuzcuoğlu'na bir tablo hediye etti.
Tuzcuoğlu, Selçuklu Kaymakamı Ali Rıza Çalışır, Meram Kaymakamı İrfan Kenanoğlu ve Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli'ye de veda ziyaretinde bulundu. Memleket