Tuvaletini yaparken mobese yakaladı

Konya'da telefon kulübesine tuvaletini yaparken MOBESE kameralarına yakalanan alkollü şahsa, 62 YTL para cezası kesildi.

Merkez Meram ilçesinde yol kenarlarındaki telefon kulübesine tuvaletini yapan İ.H. isimli şahsın MOBESE kamerasından fark edilmesi üzerine olay yerine polis ekipleri gönderildi. Aşırı derecede alkollü olduğu belirlenen İ.H. hakkında Kabahatlar Kanunu'ndan işlem yapılarak 62 YTL para cezası kesildi. Şahıs, Konya Numune Hastanesi'nden alınan sağlık raporunun ardından serbest bırakıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?