Türkiye'nin rakibi Fransa oldu

2018 FIBA Dünya Kupası'nda mücadele eden A Milli Kadın Basketbol Takımı, çeyrek finale kalmak için eleme maçında yarın Fransa ile karşılaşacak

ANKARA (AA) - 2018 FIBA Dünya Kupası'nda mücadele eden A Milli Kadın Basketbol Takımı, çeyrek finale yükselme maçında Fransa ile karşılaşacak.

İspanya'nın Tenerife kentinde düzenlenen turnuvada, B Grubu'nu 3'üncü sırada tamamlayan Türkiye'nin rakibi belli oldu.

Kanada'ya 71-60 yenilen Fransa, A Grubu'nu 2'nci sırada tamamlayarak ay yıldızlıların rakibi oldu.

İki takım arasında eleme maçını kazanacak taraf çeyrek finale kalacak. Mücadele, yarın TSİ 19.30'da başlayacak.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi