Türkiye'nin de katıldığı "El-Adid 2019" taktik tatbikatı sona erdi

DOHA (AA) - Katar'da Türkiye, ABD, Kuveyt ve Moğolistan'ın katılımıyla gerçekleştirilen "El-Adid 2019" taktik tatbikatı sona erdi.Katar Savunma Bakanlığı'ndan...

DOHA (AA) - Katar'da Türkiye, ABD, Kuveyt ve Moğolistan'ın katılımıyla gerçekleştirilen "El-Adid 2019" taktik tatbikatı sona erdi.

Katar Savunma Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, başkent Doha'nın güneyindeki Kalayil bölgesinde gerçekleştirilen tatbikatın son aşamasına Türkiye'den bir mekanize piyade bölüğü ile Katar- Moğolistan Ortak Kuvvetlerden bir piyade bölüğünün katıldığı belirtildi.

Açıklamada, tatbikatın ikinci aşamasının ise ABD'nin katılımıyla Kuveyt'te gerçekleştirildiği aktarıldı.

Yedi merhaleden oluşan tatbikat 21 Mart'ta başlamıştı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu