Türkiye'nin Bern Büyükelçiliği iftar verdi

Büyükelçilik rezidansındaki iftar programına Türk STK temsilcileri katıldı

BERN (AA) - Türkiye'nin Bern Büyükelçiliği tarafından İsviçre'deki Türk sivil toplum kuruluşlarının (STK) temsilcilerine iftar verildi.

Büyükelçi İlhan Saygılı'nın ev sahipliğindeki iftar programı büyükelçilik rezidansında gerçekleştirildi.

Programdaki konuşmasında birlik ve beraberlik mesajları veren Saygılı, İsviçre ve Avrupa genelinde Türkiye aleyhtarı gelişmelerin son dönemde azaldığına dikkat çekti.

Saygılı, gelecek yıl ramazan ayında İsviçre'deki tüm STK'ların bir araya gelerek aynı çatı altında büyük iftar programları düzenlemesi temennisinde bulundu.

İftara Türkiye'nin Zürih Başkonsolosu Asiye Nurcan İpekçi ve Cenevre Başkonsolosu Hüseyin Barbaros Dicle ile büyükelçilikte görevli ateşe ve müşavirler katıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu