Türkiye'deki Rus vatandaşları sandık başında

İstanbul'daki seçmenler, Rusya Devlet Başkanlığı seçimi için oy kullanıyor

İSTANBUL (AA) - İstanbul'da yaşayan Rus vatandaşları, ülkelerindeki devlet başkanlığı seçimi için oy kullanmaya başladı.

Kentte yaşayan Rus vatandaşlarının oy kullanabilmesi için İstiklal Caddesi'ndeki Rusya Başkonsolosluğu'nda tek sandık kuruldu.

Arama noktasından geçerek başkonsolosluğa giren Rus vatandaşları, kurulan panelin içine geçerek oylarını kullanıyor.

Başkonsolosluk yetkilileri, Rus vatandaşların seçime yoğun ilgi gösterdiğini kaydetti.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL