Türkiye Sujeti Şampiyonası

- Şampiyonanın 2. ayağı yarın Düzce'de başlayacak


ANKARA (AA) - Türkiye Sujeti Şampiyonası'nda sezonun ikinci ayak yarışları yarın Düzce'nin Akçakoca ilçesinde başlayacak.

Türkiye Motosiklet Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Akçakoca Belediyesinin destek verdiği şampiyona ilk kez bu ilçede, "spor, turizmin geleceğidir." sloganıyla gerçekleştirilecek.

Şampiyonanın ikinci ayağı yarın serbest antrenmanlarla başlayacak. Sporcular, Akçakoca sahilinde 4 Eylül Pazar günü denizde oluşturulan özel parkurda iki etaplı yarışlarda mücadele edecek.

Yarışlar, standart 1, standart 2, drag, TMF Kupası, Bayanlar Kupası ve flyboard kategorilerinde yapılacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler