Türkiye Squash Şampiyonası

- Ankara'da düzenlenen organizasyonda erkeklerde Bahadır Fırat, kadınlarda ise Büşra Dokgöz şampiyon oldu


ANKARA (AA) - Ankara'da düzenlenen Türkiye Squash Şampiyonası sona erdi.

Bilkent Üniversitesi'nde gerçekleştirilen organizasyonda erkeklerde Bahadır Fırat şampiyonluğa ulaştı.

Ergin Yörükoğlu ikinci sırayı alırken, Resul Şimşek de kürsünün üçüncü basamağına çıktı.

Kadınlarda ise rakiplerine üstünlük sağlayan Büşra Dokgöz, şampiyon oldu. Nurçin Baydoğan ikinciliği, Dolunay Soykan ise üçüncülüğü elde etti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü