Türkiye sandık başında

ANKARA (AA) - Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde, Cumhur İttifakı kapsamında desteklenen MHP Gölbaşı Belediye Başkan Adayı Ramazan Şimşek, oyunu kullandı.Şimşek,...

ANKARA (AA) - Ankara'nın Gölbaşı ilçesinde, Cumhur İttifakı kapsamında desteklenen MHP Gölbaşı Belediye Başkan Adayı Ramazan Şimşek, oyunu kullandı.

Şimşek, oyunu Şahin Sevin İlkokulu'ndaki 1180 numaralı sandıkta kullandı.

Çıkışta açıklama yapan Şimşek, seçimin hayırlara vesile olmasını dileyerek, "Gölbaşı halkının teveccühü belli, hakkımızda hayırlısı olsun." dedi.

Şimşek, sandık görevlilerine başarılar dileyerek okuldan ayrıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL