Türkiye sandık başında

Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Cumhurbaşkanı ve Milletvekili Genel Seçimi için oyunu kullandı

İSTANBUL (AA) - Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimi için oyunu kullandı.

Demircan, saat 10.30'da eşi ve çocuğuyla birlikte Beyoğlu'ndaki Haliç İlkokulu'na geldi.

Vatandaşlarla sohbet eden Demircan, ''2211'' sandıkta oyunu kullandı.

Demircan, gazetecilere yaptığı açıklamada, seçimlerin hayırlı olmasını dileyerek, ''İnşallah yarın sabahtan itibaren Türkiye yeni hedeflerine hep birlikte açılır ve geleceğe daha iyi hazırlanır. Seçimlerin memleketimiz ve bölgemiz için hayırlı olmasını diliyorum.'' dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL