Türkiye sandık başında

HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, oyunu Sultanbeyli'de kullandı

İSTANBUL (AA) - Halkların Demokratik Partisi (HDP) Eş Genel Başkanı Pervin Buldan oyunu Sultanbeyli'de kullandı.

Sultanbeyli Mevlana Ortaokulu'nda oyunu kullanan Buldan, "Yoğun kampanya sürecinden sonra umutla beklediğimiz 24 Haziran'ı nihayet görebildik. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum. Türkiye'nin geleceğini oyluyoruz. Demokratik bir seçim olmasını yürekten diliyorum. Herkesin özgür iradesiyle oy kullanacağına yürekten inanıyorum." ifadelerini kullandı.

Buldan oyunu kullandıktan sonra okuldan ayrıldı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?