Türkiye sandık başında

Bilecik'te, Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimlerinde oy kullanma işlemleri öncesi sandık başındaki görevliler, "üye yemini" etti

BİLECİK (AA) - Bilecik'te, Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimlerinde oy kullanma işlemleri öncesi sandık başındaki görevliler, "üye yemini" ederek, görevlerine başladı.

Oy kullanma merkezleri olan okullarda sandık başkanı tarafından oluşturulan sandık kurulu yemin etti.

Sandık başkanı, ''Hiçbir tesir altında kalkmaksızın, hiç kimseden korkmadan, seçim sonuçlarının tam ve doğru olarak belirlenmesi için, görevimi kanuna göre, dosdoğru yapacağıma namusum, vicdanım ve bütün mukaddesatım üzerine ant içerim.'' diyerek, yemin etti.

Yemin töreninin ardından sandık başına geçen vatandaşlar, oylarını kullanmaya başladı.



AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU