Türkiye sandık başında

KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, anayasa değişikliği halk oylamasında oyunu kullandı.Kadir Has Ortaokulunda 1085 numaralı...

KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, anayasa değişikliği halk oylamasında oyunu kullandı.

Kadir Has Ortaokulunda 1085 numaralı sandıkta oyunu kullanan Büyükkılıç, sürecin huzur içerisinde tamamlanması temennisinde bulundu.

Vatandaşlık görevini yerine getirdiklerini belirten Büyükkılıç, şunları kaydetti:

"Bizler, belediye başkanı sıfatıyla referandum sürecinde, sözlerimizden çok icraatlarımızla gündeme geldik, çünkü yaptıklarımız bir bakıma teminatımızdı. Vatandaşlarımızın takdirine güveniyoruz. Her şeyden önce bu sürecin huzur içerisinde tamamlanmasını temenni ediyorum. Her zaman vurguladığımız gibi bayrağımızı, devletimizi, milletimizi sahiplenerek ve bu duyguları zedelemeden, aynı geminin içerisinde olduğumuz anlayışı ile bu çalışmalarımızı sürdürmemiz gerektiğini vurguladım."

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE