Türkiye sandık başında

KAYSERİ (AA) - Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, anayasa değişikliğine ilişkin halk oylaması için sandık başına gitti.Refik Küçükçalık İlköğretim...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, anayasa değişikliğine ilişkin halk oylaması için sandık başına gitti.

Refik Küçükçalık İlköğretim Okulu'na eşi Ayşe Kamçı ile gelen Vali Kamçı, sandık görevlilerine kolaylıklar diledi.

Oyunu kullandıktan sonra diğer sandıkları ziyaret eden Kamçı, vatandaşlarla kısa süre sohbet etti.

Vatandaşlık görevini yaparak oyunu kullandığını ifade eden Kamçı, "Şu ana kadar Kayseri'de bir hadisemiz yok, akşama kadar da olmaz inşallah. Oyumuzu kullandık. 5'te sandıklar kapanacak. Her şeyin daha güzel olmasını temenni ediyoruz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL