Türkiye sandık başında

Akciğer hastalığı tedavisi gören kişi, 112 Acil Servis ekibince evinden alınarak götürüldüğü okulda oyunu kullandı

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de akciğer hastalığı tedavisi gören kişi, 112 Acil Servis ekibince götürüldüğü okulda oyunu kullandı.

Hoşnudiye Mahallesi Kızılcıklı Mahmut Pehlivan Caddesi'ndeki evinde oksijen destek ünitesine bağlı olarak yaşamını sürdüren 69 yaşındaki Münir Uyanusta, 112 Acil Servis'i arayarak anayasa değişikliği halk oylamasında oy kullanmak istediğini söyledi.

Sağlık ekibince tekerlekli sandalye haline getirilebilen sedyeyle evinden alınan Uyanusta, aynı mahalledeki Dumlupınar İlkokuluna götürülerek oyunu kullandı.

Uyanusta, AA muhabirine yaptığı açıklamada, seçimlerin vatana ve millete hayırlı olması temennisinde bulunarak, "Bu vatan, bu halk bizim. Ülkemize sahip çıkmamız gerek." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE