Türkiye sandık başında

Gaziantep, Adıyaman ve Şanlıurfa'da oy verme işlemi saat 07.00'de başladı

GAZİANTEP (AA) - Anayasa değişikliği için oy verme işleminin 07.00'de başladığı illerden Gaziantep, Adıyaman ve Şanlıurfa'da seçmenler sandık başına gitti.

Gaziantep'te kentin farklı noktalarındaki okullarda kurulan sandıklarda görev alan sandık görevlileri, sabahın ilk ışıklarıyla beraber görevli oldukları sandıklarda son hazırlıklarını yaptı.

Saatin 07.00 olmasıyla beraber vatandaşların okula girişine izin verildi. Listelerden isimlerini kontrol eden ve daha sonra sandık görevlilerinden oy pusulalarını alan vatandaşlar, hazırlanan bölüme geçerek, erken saatlerden itibaren oy kullanmaya başladı.

Bazı okulların önünde kuyruk oluştuğu görüldü.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE