Türkiye-Rusya arasındaki ekonomik ilişkiler normale dönüyor

Rusya Başbakanı Medvedev, iki ülke arasındaki işbirliğinin devam etmesine yönelik kararnameyi imzaladı

MOSKOVA (AA) - Rusya Başbakanı Dimitri Medvedev, Türk hükümeti ile ticari ve ekonomik işbirliğinin devam etmesine yönelik kararnameyi imzaladı.

Rus hükümetinin basın servisinden yapılan açıklamaya göre, Türkiye ile 2019 yılına kadar yürütülecek orta-vade ticari, ekonomik, bilimsel ve kültürel işbirliği programının devam etmesine yönelik kararname yürürlüğe girdi.

Açıklamada, Rusya ve Türkiye'deki yatırım projelerinin finanse edilmesi için ortak fon kurulmasına yönelik görüşmelerin de tekrar başlayacağı belirtildi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'e haziran ayında gönderdiği mektup sonrasında iki ülke arasındaki ilişkiler normalleşme sürecine girmişti.

AA

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak