Türkiye, Gazprom'dan ilave gaz talep etti

MOSKOVA (AA) - Rus enerji şirketi Gazprom, Türkiye’nin günlük doğalgaz ithalat miktarını arttırma talebinde bulunduğunu bildirdi. Şirketten yapılan...

MOSKOVA (AA) - Rus enerji şirketi Gazprom, Türkiye’nin günlük doğalgaz ithalat miktarını arttırma talebinde bulunduğunu bildirdi.

Şirketten yapılan açıklamada, Türkiye’nin, Gazprom’dan ithal ettiği doğalgaz miktarının yüzde 9,2 arttırılarak 82,1 milyon metreküpe çıkarılmasını talep ettiği belirtildi.

Açıklamada, geçmişte olduğu gibi, Türkiye’nin bu talebine olumlu yanıt verileceği ve söz konusu ilave doğalgazın temin edileceğine yer verildi.

Almanya’dan sonra Gazprom’un en büyük ikinci doğalgaz müşterisi olan Türkiye, Mavi Akım ve Ukrayna üzerinden gelen Batı Hattı’ndan yıllık yaklaşık 30 milyar metreküplük Rus gazı ithal ediyor.

AA

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak