Türkiye Futbol Federasyonu, Hatayspor-BB Erzurumspor maçını erteledi

Hatayspor'da 17 futbolcunun yanı sıra 1 personel ve Teknik Direktör Ömer Erdoğan'ın korona virüse yakalanması sebebiyle Türkiye Futbol Federasyonu, Hatayspor-BB...

Hatayspor'da 17 futbolcunun yanı sıra 1 personel ve Teknik Direktör Ömer Erdoğan'ın korona virüse yakalanması sebebiyle Türkiye Futbol Federasyonu, Hatayspor-BB Erzurumspor maçını erteledi.

Türkiye Futbol Federasyonu, Hatayspor-BB Erzurumspor karşılaşmasının ertelenmesine karar verdi. 17 futbolcusunun korona virüs testi pozitif çıkan Hatayspor'un A takım kadrosunda bulunan negatif oyuncu sayısının 14'ün altına düşmesi nedeniyle "Covid-19 Salgını Nedeniyle Müsabakalarda Uygulanacak Tedbirlere İlişkin Talimat" hükümleri gereğince karşılaşma, TFF'nin belirleyeceği ileri bir tarihe ertelendi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de