Türkiye Basketbol 1. Ligi

- OGM Ormanspor: 59 - Türk Telekom: 66


ANKARA (AA) - Türkiye Basketbol 1. Ligi'nin 6. haftasında Türk Telekom, deplasmanda OGM Ormanspor'u 66-59 mağlup etti.

Sait Zarifoğlu Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk periyodunu 26-9 önde tamamlayan ev sahibi ekip, soyunma odasına da 43-31 üstün gitti.

Maçın üçüncü periyodunu da 50-39 önde bitiren OGM Ormanspor karşısında son çeyrekte 27 sayı üreten ve skorda öne geçen Türk Telekom, sahadan 66-59 galip ayrıldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?