Türkiye, Afganistan'daki terör saldırısını lanetledi

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanlığı, Afganistan'ın Kandahar vilayetinde gerçekleştirilen terör saldırısını lanetledi.Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada,...

ANKARA (AA) - Dışişleri Bakanlığı, Afganistan'ın Kandahar vilayetinde gerçekleştirilen terör saldırısını lanetledi.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, saldırı sonucunda çok sayıda kişinin hayatını kaybettiği ve yaralandığı belirtildi.

Açıklamada, "Bu alçak terör saldırısını lanetliyoruz. Saldırıda hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, dost Afganistan hükümetine ve kardeş Afgan halkına başsağlığı, yaralananlara acil şifalar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.

Ülkenin güneyindeki Kandahar vilayetinin Kandvali bölgesinde yerel saatle 12.30'da bomba yüklü araçla saldırı düzenlenmişti.

Kandahar Valiliği Sözcüsü Davut Ahmadi, AA'ya yaptığı açıklamada, saldırıda aralarında sivillerin de bulunduğu 16 kişinin hayatını kaybettiğini, 37 kişinin yaralandığını belirtmişti.

Ahmadi, güvenlik güçlerinin aracı fark ettiğini, saldırının bomba imha ekipleri araca yaklaştığı sırada düzenlendiğini söylemişti.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.

AA

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI