Türkiye 3. kez Dünya Yarı Maraton Şampiyonası'nda

- İspanya'da düzenlenecek şampiyonada Türkiye'yi erkekler ve kadınlarda dörder atlet temsil edecek


ANKARA (AA) - İspanya'da gerçekleştirilecek Dünya Yarı Maraton Şampiyonası'nda Türkiye'yi erkeklerde ve kadınlarda toplam 8 atlet temsil edecek.

Türkiye Atletizm Federasyonundan yapılan açıklamada, Valencia kentinde, 24 Mart Cumartesi günü yapılacak şampiyonaya, 87 ülkeden 315 sporcunun katılacağı bildirildi.

Türkiye, bu şampiyonaya daha önce 2002 ve 2014 yıllarında katılmıştı.

Şampiyonada mücadele edecek milli sporcular şunlar:

Erkekler: Kaan Kigen Özbilen, Aykut Taşdemir, Yusuf Alıcı ve Nuri Kömür

Kadınlar: Esma Aydemir, Şeyma Yıldız, Büşra Nur Koku ve Remziye Temel.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler