Türk Telekom ile Aydın Astim OSB'den iş birliği protokolü

İSTANBUL (AA) - Türk Telekom ile Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi (OSB) arasında altyapı iş birliği protokolü imzalandı.Türk Telekom açıklamasına...

İSTANBUL (AA) - Türk Telekom ile Aydın Astim Organize Sanayi Bölgesi (OSB) arasında altyapı iş birliği protokolü imzalandı.

Türk Telekom açıklamasına göre, imzalanan protokolle Aydın Astim OSB katılımcılarının daha hızlı, kesintisiz ve yüksek kalitede haberleşme hizmeti alması sağlanacak.

İş birliği kapsamında, Aydın Astim OSB'nin haberleşme altyapısının iyileştirilmesi ve yer altına alınması projesi, Türk Telekom tarafından gerçekleştirilecek. Protokol ile ayrıca, telefon direkleri ve kablolardan kaynaklanan görüntü kirliliğinin de ortadan kaldırılması hedefleniyor.


AA

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak