Türk Telekom Genel Müdürlüğü'nde arama

İletişim hatlarına yönelik saldırı gerçekleştirileceği ihbarı üzerine arama ve inceleme yapıldı

İSTANBUL (AA) - Türk Telekom Genel Müdürlüğü binasında, Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) mensupları tarafından iletişim hatlarına yönelik saldırı yapılacağı ihbarı üzerine arama ve inceleme gerçekleştirildi.

Saldırı ihbarını değerlendiren Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, Şişli Gayrettepe'deki Türk Telekom Genel Müdürlüğü binasına geldi. Arama ve inceleme sırasında herhangi bir saldırı olmadığını belirleyen ekipler, daha sonra binadan ayrıldı.

Öte yandan, Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri de Türk Telekom Genel Müdürlüğü'nde, siber saldırılara yönelik inceleme başlattı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu