Türk-Telekom çalışanlarından grev kararı

Türkiye Haber-İş Sendikası Konya Şubesi üyeleri 'uzlaşma' için grev kararı aldı.

Telekom Müdürlüğü ile Türkiye Haber-İş Sendikası arasında devam eden ancak sonuca ulaşılamayan toplu iş sözleşme görüşmelerinin ardından Türkiye Haber-İş Sendikası üyeleri grev kararı aldı. Alınan grev kararı hakkında Türk Telekom Konya İl Müdürlüğü önünde basın toplantısı düzenleyen Türkiye Haber-İş Sendikası Konya Şube Başkanı Mehmet Ertosun, 29 Mayıs'ta başlanan toplu iş görüşmelerinde bir sonuca varılamadığını, bu nedenle sendika olarak grev kararı aldıklarını belirterek, "Sendika olarak 7. Toplu İş Sözleşmesi'nin yapılması için elimizden gelen bütün fedakârlıkları yapmış olmamıza rağmen, işverenin çalışanların onurlarını zedeleyici, sendikal örgütlüğü ortadan kaldırıcı tekliflerinde hiç bir gelişme olmamıştır. Bu aşamada gelinen noktadan sonra anlaşma zemini sağlanmasına yardımcı olmak amacıyla müzakerelerdeki görüş ve tekliflerimizi geri çekmek durumundayız" dedi. Sendika olarak kurulduğu günden bugüne üyelerinin hakkını korumak için mücadele verdiklerini dile getiren Ertosun, "Bu kararlılığımızın bir ifadesi olarak uyuşmazlıktan sonra kanunun öngördüğü bekleme süresinin hemen bitiminde grev kararı almış bulunmaktayız. Grev karanının uygulanmasına geçmekte de aynı kararlılığı göstereceğimizin bilinmesini isteriz. Bu tutumumuzun, grevin tahrikçiliği olarak değil, uzlaşmanın bir arayışı olarak algılanmasını umuyoruz" şeklinde konuştu.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?