Türk Kızılayı maden suyu üretimini artırdı

Türk Kızılayı, ramazan ayında maden suyu tüketiminin artması nedeniyle Erzincan Mineralli Su İşletmesindeki vardiya sayısını 3'e çıkardı - Türk Kızılayı Erzincan Şube Başkanı Bayata:- "Kızılay mineralli suyu tükettiğinizde dünyanın 21 ülkesi ve ülkemizdek

ERZİNCAN (AA) - Ramazan ayında maden suyu tüketiminin artması nedeniyle Türk Kızılayının Erzincan Mineralli Su İşletmesinde vardiya sayısı 3'e çıkarıldı. İşletmenin günlük üretimi böylece, 550 bin şişeden 1 milyon 500 bin şişeye yükseldi.

Türk Kızılayı Erzincan Şube Başkanı Halim Ferit Bayata, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Kızılay maden suyunun, zengin mineral içeriği nedeniyle ramazan ayında daha fazla tüketildiğini söyledi.

Tüketicilerin, bu dönemde vücutlarında eksilen bazı mineralleri yerine koyma bilinciyle maden suyu tüketimini artırdıklarını anlatan Bayata, "Bunu dikkate alarak maden suyu fabrikalarımızdaki üretim kapasitesini artırıyoruz. 3 vardiyada yapılan üretimimizle ramazan ayı boyunca halkımıza hizmet vermeye devam edeceğiz." dedi.

Bayata, maden suyu üretimlerinin günlük 550 bin şişeden 1 milyon 500 bin şişe seviyesine çıktığını bildirdi.

Kurumun maden suyu üretiminden elde ettiği gelirin kullanım alanlarına işaret eden Bayata, "Sloganımız, 'Siz içince başkasına yarayan tek su' Kızılay mineralli suyu tükettiğinizde dünyanın 21 ülkesi ve ülkemizdeki yetime, fakire, fukaraya yardım etmiş oluyorsunuz." diye konuştu.

Bayata, ramazan ayına özel bir giydirmeyle farklı bir üretim planladıklarını da sözlerine ekledi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu