Türk Eğitim-Sen hedef büyüttü

Türk Eğitim-Sen Konya 1 ve 2 no’lu Şube Başkanlıklarının istişare toplantısı yapıldı.

Türk Eğitim-Sen Konya 1 ve 2 no’lu Şube Başkanlıklarının istişare toplantısı yapıldı.


Öğretmen evi toplantı salonunda yapılan istişare toplantısına Türk Eğitim Sen Genel Sekreteri İsmail Koncuk, Dış İlişkiler ve Basın Sekreteri Talip Geylan, Türkiye Kamu-Sen İl Temsilcisi ve Türk Eğitim-Sen 2 nolu Şube Başkanı Sadi Eriş, Türk Eğitim-Sen Konya 1 No’lu Şube Başkanı Tanfer Ata, ilçe temsilcileri ve okul temsilcileri katıldı.


Türk Eğitim-Sen Genel Sekreteri İsmail Koncuk “Türk Eğitim-Sen olarak 2006 yılında yetkili sendika olmamız bizim açımızdan çok önemlidir. Özellikle mevcut hükümetin gayretlerini bertaraf ederek 20 bin farkla kazanmamız Türk Eğitim-Sen’in teşkilat yapısının güçlü olmasıyla gerçekleştirilmiştir. 2007 yılında da hedefimiz 200 bin eğitim çalışanına ulaşmaktır” dedi. Türk Eğitim-Sen Konya 1 No’lu Şube Başkanı Tanfer Ata ise “Bu istişare toplantısıyla çalışmalarımıza yeniden start verdik” diye konuştu. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?