Turizm Haftası

KAYSERİ (AA) - Yahyalı ilçesinde, Turizm Haftası törenle kutlandı.Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene, Kaymakam Mehmet Alper Çığ, İl Kültür ve...

KAYSERİ (AA) - Yahyalı ilçesinde, Turizm Haftası törenle kutlandı.

Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene, Kaymakam Mehmet Alper Çığ, İl Kültür ve Turizm Müdürü İsmet Taymuş, Belediye Başkanı Esat Öztürk ile vatandaşlar katıldı.

Kaymakam Çığ, burada yaptığı konuşmada, Yahyalı'nın doğal güzellikleri ve yöresel ürünleriyle turizm cenneti olduğunu söyledi.

Taymuş da ilçeye gelen yerli ve yabancı turist sayısının her geçen gün arttığını, bu sayıyı daha da artırmak için gerekli çalışmaları sürdürdüklerini belirtti.

Ziyaretçiler, konuşmaların ardından ilçenin kültürel ve yöresel ürünlerinin sergilendiği stantları gezdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE