Tüpraş'tan açıklama:

"Tüpraş İzmit Rafinerisinde ekipmanlarda oluşan arıza nedeni ile meydana gelen alevlenmeye Rafineri Teknik Emniyet Ekiplerinin müdahalesi devam etmektedir"

KOCAELİ (AA) - Tüpraş İzmit Rafinerisinde ekipmanlarda oluşan arıza nedeniyle meydana gelen alevlenmeye, Rafineri Teknik Emniyet Ekiplerinin müdahalesinin devam ettiği bildirildi.
Tüpraş Kurumsal İletişim Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, bugün saat 15.15'de Tüpraş İzmit Rafinerisinde ekipmanlarda oluşan arıza nedeniyle meydana gelen alevlenmeye Rafineri Teknik Emniyet Ekiplerinin müdahalesinin devam ettiği belirtildi.
Açıklamada, şunlar kaydedildi:"Diğer rafineri operasyonları planlandığı şekilde devam etmektedir. Şirketimizce yapılan bilgilendirmelerin dışında gelişmeye ilişkin internet haberleri ve sosyal medyada yer verilen asılsız haberlere itibar edilmemesini rica ederiz. Gelişmeler hakkında kamuoyuna bilgi verilecektir."

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL