Tüpraş İzmit Rafinerisi'nden açıklama:

"Ekipmanlarda oluşan arıza nedeniyle alevlenme meydana geldi. Teknik emniyet ekiplerimiz olaya emniyetli bir şekilde müdahale etmektedir"

KOCAELİ (AA) - Tüpraş İzmit Rafinerisi'nde ekipmanlardan oluşan arıza nedeniyle "alevlenme" meydana geldiği bildirildi.
Tüpraş Kurumsal İletişim Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, bugün saat 15.15'de Tüpraş İzmit Rafinerisi'nde ekipmanlarda oluşan arıza nedeniyle "alevlenme" meydana geldiği belirtilerek, "Teknik emniyet ekiplerimiz olaya emniyetli bir şekilde müdahale etmektedir. Gelişmeler hakkında kamuoyuna bilgi verilecektir" ifadesi kullanıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL