Mayıs 2005’te kurulan TÜMSİAD (Tüm Sanayici ve İşadamları Derneği) Konya Şubesi üyeleri Yenisey Lokantası’nda düzenlenen akşam yemeğinde bir araya geldi. Yemeğe TÜMSİAD Genel Sekreteri Fatih Güngör, TÜMSİAD Konya Şubesi Yönetim Kurulu üyeleri ve dernek üyeleri katıldı.
Yemek sonrası dernek üyelerine derneğin amaçlarını anlatan bir power point sunumu yapan Güngör derneğin tüçükten büyüğe bütün KOBİ’lere uluslar arası pazarlarda danışmanlık hizmeti vermek, dayanışmayı sağlamak amacıyla kurulduğunu belirtti. Türkiye’deki firmaların yüzde 98’inin KOBİ olduğunun altını çizen Güngör bu firmaların kalifiye eleman eksikliği hissettiklerini belirterek STK’lar ve SİAD’lar aracılığıyla bu eksikliğin kapatılabileceğini, derneklerinin de bu konuda üyelerine yardımcı olduğunu vurguladı. Büyük küçük tüm işletmelere kucak açan TÜMSİAD’ın 10 ilde şubesi bulunduğunu belirten Güngör hali hazırda üye sayılarının da bin beş yüzü bulduğunu ifade ederek “Konya’da 100 üyeyi hedefliyoruz. Sayımızı her geçen gün artıracağız” dedi. Memleket