TÜKİD'de ikinci Şendil dönemi

TÜKİD'in olağan genel kurulunda Vecdet F. Şendil yeniden yönetim kurulu başkanı seçildi

İSTANBUL (AA) - Tüm Kırtasiyeciler Derneğinin (TÜKİD) olağan genel kurulunda Vecdet F. Şendil yeniden yönetim kurulu başkanı seçildi.

TÜKİD'in yaptığı açıklamada görüşlerine yer verilen Şendil, sektör olarak perakendecilerin yanında yer alınmasını yeni dönemde perakendecilere destek olacak çalışmalar yapacaklarını belirtti.

Şendil, son 2 yılda sektörün sorunlarını çözmek için çalıştıklarını belirterek yeni dönemde de yapılacak çok şey olduğunun altını çizdi.

Geçtiğimiz dönemde İstanbul Kırtasiye Ofis Fuarını büyük başarıyla gerçekleştirdiklerini vurgulayan Şendil, "22-26 Şubat arasında ilk kez TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezinde düzenlediğimiz fuar, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliğinin (TOBB) himayesinde gerçekleşti ve 18 ülkeden 165 firma ile 216 markanın katılımıyla sektörün en büyük buluşması olduğunu kanıtladı. Bu yıl ilk kez Anadolu'dan gelen firma yetkililerinin iki gece misafir edilmesi uygulamasını başlattık ve bin firmanın ücretsiz olarak konaklamasını sağladık." ifadelerini kullandı.

2018'de bu sayıyı bin 500'e çıkarmayı planladıklarının altını çizen Şendil, TOBB ve ticaret odalarının ulaşım desteğiyle Anadolu'nun pek çok il ve ilçesinden firma ve perakendeciyi fuarda ağırladıklarını kaydetti.

TOBB’un desteğinin 2018'deki fuarda da sürmesini beklediklerini kaydeden Şendil, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Bu yıl ilk defa başlattığımız ulaşım katkısının, odalarımız tarafından verilmesi uygulamasını da geliştirerek sürdüreceğiz. Bu konuda bütün üyelerimizden, bu yıl yapılacak olan ticaret odaları seçimlerinde kendi komitelerinde seçimlere girmeyi ve meclis üyelikleri seçimlerini kazanmayı kendilerine hedef olarak koymalarını istiyoruz. Çünkü meclis üyeleri karar organı ve bu da bizim ilerideki faaliyetlerimiz açısından büyük önem taşıyor.

İllerin ticaret odalarıyla münasebetlerin artırılması şart. Kırtasiye sektörünün ticaret odalarında temsil edilmesi lazım. 2018'de TÜYAP'taki fuarda satışı artırmak için katılımcı firmaların ortak oluşturacağı bir pazarlama bütçesi üzerinde çalışıyoruz. Perakendeci arkadaşlarımız gelsin, fuarda alışveriş yapsın. Çünkü orada firmalarımız tüm ürünlerini, istediği metrekare alanda sergileme şansına sahip.

Gerek ithalatçı gerek imalatçı sektörün ana tedarikçisi olan firmaların, ürünlerini nihai tüketici ile buluşturduğu en önemli kanal perakendedir. Bizim perakende satış noktalarına stok yönetiminden, vitrin dizaynına, içerideki rafın düzeninden çalışan personelin eğitimine kadar her konuda destek vermemiz gerekli. Perakendecilerimiz kendilerini nasıl daha iyi hale getirip geliştirebilirler? Bu konuda sektör olarak perakendecilerin yanında yer almalıyız."

AA

Ekonomi Haberleri

Turizmde ilk çeyrek rekoru: 8,8 milyar dolar
Nissan, Pekin'de Elektrikli Hamlesini Duyurdu: 16 Yeni Model 2027'ye Kadar Gelecek
Skoda Kamiq, Fiyatıyla Egea'dan Bile Ucuz! Bayilere Koşuş Başladı
Konya piyasalarında altın çakıldı
Tavuk Eti İhracatı 2024 Sonuna Kadar Sınırlandırıldı