Kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği, Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Şeker Yönetim Kurulu Başkanı Recep Konuk’a “Altın Adam” ödülü verirken, Konya Şeker ise geleneksel olarak her yıl farklı sektörlerde tüketicilerden “hiç şikayet almayan” ya da “en az şikayet alan” markalara verilen “Altın Marka” ödülünün sahibi oldu. Türkiye’nin ilk ve en güçlü tüketici örgütü olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği’nin kendilerine ulaşan 25 bin şikayeti de dikkate alarak yaptığı değerlendirme sonucunda, tüketici memnuniyetini en üst düzeyde gerçekleştirmesi ve sektördeki rakiplerine oranla performansı, gücü ve tüketiciler lehine yaptığı atılımlar nedeniyle ödüle layık görülen Konya Şeker bu ödülle birlikte TTKD’nin “Altın Marka” ve “Tüm Tüketicilere Tavsiye Ediyoruz” logosunu şeker sektöründeki bütün ürünlerinde kullanma hakkını kazandı. Tüm Tüketicileri Koruma Derneği, 4077 Sayılı Tüketici Kanunu’nun kabulünün yıldönümünde, Türk tarımına ve tarımsal sanayi ile gıda sanayine yaptığı ciddi katkıların yanı sıra tüketici sağlığı ve memnuniyetini ön planda tutarak güvenilir bir markanın ortaya çıkmasını sağlayan Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Şeker Yönetim Kurulu Başkanı Recep Konuk’a da “Altın Adam” ödülünü verdi. Çeşitli kuruluş ve derneklerce çevre duyarlılığı, uyguladığı sosyal sorumluluk projeleri, yatırımlardaki başarısı ve ülkemize kazandırdığı yeniliklerle birçok ödüle layık görülen Konuk, ortaya çıkardığı markanın tüketiciler tarafından beğenisinin tescillendiği törene İngiltere’de yapılan ISO Toplantısında konuşmacı olduğu için katılamadı. İstanbul’da düzenlenen törende Konya Şeker Yönetim Kurulu Başkanı Recep Konuk adına “Altın Adam” ve “Altın Marka” ödüllerini Anadolu Holding Pazarlama ve Satış Koordinatörü Hakan Demirmen, TTKD Başkanı Mehmet Barak’tan aldı. TTDK Başkanı Barak ödül töreninde yaptığı konuşmada “Kalite yolculuğunda markalaşma büyük önem taşıyor. Müşteriler, özellikle gıda alanında mutlaka kaliteli ve güvenilir markaları tercih etmeli" tavsiyesinde bulunurken, tarladan, rafa kadar tüm iktisadi sürece üretici ortaklarını dahil eden Konya Şeker, bu başarısıyla tüketici odaklı çalışmanın karşılığını almış oldu. Konya ve Çumra’daki iki fabrikasıyla Türkiye’deki pancar şekeri üretiminin yaklaşık dörtte birini gerçekleştiren Konya Şeker, son yıllarda yaptığı atılımlar ve teknolojik yatırımlarla üretimde hijyeni ön plana çıkarırken, sektöre kazandırdığı yenilikler ve yeni ürünlerle de gıda sanayinde üreticiden tüketiciye uzanan zincirde öncü bir rol üstlendi. Ürettiği kaliteli ve sağlıklı pancar şekerinin yanı sıra şekerin kullanıldığı mamül ürünlerde de tüketicileri doğal ve sağlıklı ürünlerle buluşturmayı hedefleyen Konya Şeker, Torku üst markasıyla çikolata ve sert şeker üretirken, tüketici sağlığı açısından çok tartışılan alternatif ürün ve tatlandırıcıların kullanıldığı gıda sanayinin kullanımı için de doğal pancar şekerinden sıvı şeker üreterek tüketici odaklı yaklaşımını somutlaştırdı.
TTKD'nin tavsiyesi; Konya Şeker
Kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği, Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Şeker Yönetim Kurulu Başkanı Recep Konuk’a “Altın Adam” ödülü verdi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?