TSK'dan seferberlik tatbikatı

2018 yılı seferberlik tatbikatlarının ikincisi, 11-21 Eylül'de Kütahya garnizonunda icra edildi

ANKARA (AA) - Genelkurmay Başkanlığından, 2018 yılı seferberlik tatbikatlarının ikincisinin, 11-21 Eylül'de Kütahya garnizonunda yapıldığı bildirildi.

Genelkurmay Başkanlığının açıklamasına göre, seferberlik hazırlıklarının belli dönemlerde denenmesi amacıyla "Yıldırım Serisi Seferberlik Tatbikatları" yapılmaya devam ediyor.

Bu kapsamda bu yılın seferberlik tatbikatlarının ikincisi, 11-21 Eylül'de Kütahya garnizonunda icra edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL