TSK, Marmara Depremi'nde hayatını kaybedenleri andı

ANKARA (AA) - Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nde yaşamını yitirenleri andı.Depremin 19'uncu yılı nedeniyle TSK'nın Twitter...

ANKARA (AA) - Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), 17 Ağustos 1999 Marmara Depremi'nde yaşamını yitirenleri andı.

Depremin 19'uncu yılı nedeniyle TSK'nın Twitter hesabından paylaşımda bulunuldu.

Paylaşımda, "17 Ağustos 1999 günü meydana gelen Marmara Depremi'nde hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza ve görev başında yaşamını yitiren deprem şehitlerimize Allah'tan rahmet, kederli ailelerine başsağlığı ve sabırlar diliyoruz. Ruhları şad olsun." ifadeleri yer aldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL