Trump, Suudi Arabistan Kralı Selman ile görüştü

Beyaz Saray:- "Kral Selman, Başkan Trump'ı, Musul'da DEAŞ’a karşı elde edilen zaferden dolayı tebrik etti"

WASHINGTON (AA) - ABD Başkanı Donald Trump'ın, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz ile telefonda görüştüğü bildirildi.

Beyaz Saray’dan yapılan yazılı açıklamada, görüşmede, Kral Selman'ın Başkan Trump’ı Musul’da DEAŞ’a karşı kazanılan zaferden dolayı tebrik ettiği bildirildi.

İki liderin Katar ile diplomatik krizin çözümüne yönelik çabaları da ele aldıkları belirtilen açıklamada, "Başkan, özellikle terörizme sağlanan tüm fonların kesilmesinin ve aşırıcı ideolojilerin geçersizliğini dile getirmenin önemli olduğunu vurguladı." ifadelerine yer verildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu