TRT emeklisi Cezmi Togay, arkadaşını beklerken hayatını kaybetti

Antalya'da 84 yaşındaki yaşlı adam, çay içmek için uğradığı arkadaşının dükkânı önünde motosikletinin üzerinde beklediği sırada hayatını kaybetti.

Olay, Muratpaşa ilçesi Zerdalilik Mahallesi 1385 Sokak üzerinde bulunan bir apartmanın girişinde saat 14.30 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, haftada birkaç kez uğradığı döşemeci dükkânına gelen Cezmi Togay (84), dükkân sahibini yerinde bulamayınca motosikletinin üzerinde beklemeye başladı.

Bir süre sonra iş yerine gelen dükkân sahibi, motosikletinin üzerinde oturan Togay'a seslendi. Yaşlı adamın tepki vermemesi üzerine durumdan şüphelenen dükkân sahibi, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulundu.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Cezmi Togay'ın hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yerinde emniyet ekipleri tarafından yapılan incelemelerin ardından adli tabip çağrıldı. Adli tabip tarafından yapılan değerlendirmede ölümün normal olduğu belirtildi.

Togay'ın, kalp yetmezliği hastası olduğu ve TRT'den emekli olduğu öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş
Alara Çayı'nda kaybolan genç 13 gündür bulunamadı
SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI