"Transferlerimiz devam edecek"

- Denizlispor Kulübü Başkanı Üstek:"Takımımıza en uygun oyuncuları, en yakın zamanda kadromuza katacağız"


DENİZLİ (AA) - TFF 1. Lig takımlarından Denizlispor'un kulüp başkanı Mustafa Üstek, transferlerin devam edeceğini bildirdi.

Üstek, gazetecilere yaptığı açıklamada, kulübün transfer yasağının kaldırılmasının ardından iyi transferler yaptıklarını belirtti.

Aldıkları 5 futbolcudan memnun olduğunu ifade eden Üstek, "Transferlerimiz gayet yerinde, çok olumlu transferler gerçekleştirdik. Transferlerimiz devam edecek ancak taraftarlarımızdan sabırlı olmalarını istiyorum. Takımımıza en uygun oyuncuları, en yakın zamanda kadromuza katacağız." diye konuştu.

Öte yandan, Denizlisporlu futbolcular, kulüp tesislerinde sağlık taramasından geçirildi. Kulüp doktoru Ahmet Edremit, yaptığı açıklamada, elde edecekleri sonuçları teknik ekiple paylaşacaklarını belirterek, "Teknik ekibimiz tarafından bu bilgiler ışığında takımımızın programı düzenlenecek. Futbolcularımızın daha performanslı çalışmalarını ve takımımıza daha çok faydalı olmalarını amaçlıyoruz." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi