"Transfer bitmedi"

- Fenerbahçe Kulübü Başkanı Yıldırım: "Bu hafta içerisinde öyle tahmin ediyorum ki 4 oyuncu daha alacağız"


ANTALYA (AA) - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, bu hafta içerisinde 4 oyuncu daha transfer edebileceklerini söyledi.

Yıldırım, Antalya'daki bir otelde Fenerbahçeliler Derneği'nce düzenlenen etkinliğe katıldı.

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, burada yaptığı konuşmada, "Tabii transfer bitmedi. Bu hafta içerisinde öyle tahmin ediyorum ki 4 oyuncu daha alacağız." ifadelerini kullandı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler