Trafikten men edilen motosikleti depodan çaldı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde polis tarafından trafikten men edilen motosikletini teslim edildiği depodan çaldığı iddia edilen 16 yaşındaki genç gözaltına alındı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde polis tarafından trafikten men edilen motosikletini teslim edildiği depodan çaldığı iddia edilen 16 yaşındaki genç gözaltına alındı.
Edinilen bilgiye göre, plakasız motosikletiyle dolaşan U.B. (16), ilçe merkezinde uygulama yapan trafik polisleri tarafından durduruldu. Yapılan kontrollerde plakası olmayan motosiklet, tescilinin de bulunmaması üzerine trafikten men edildi. Yediemin deposuna teslim edildikten sonra depodan motosikletin çalındığı fark edildi. Polise haber verilmesinden sonra yapılan araştırmada, motosikleti hırsızlıktan kaydı bulunan U.B.’nin çaldığı belirlendi. Motosikleti başka birine sattığı öğrenilen U.B. gözaltına alınırken, çalınan motosiklet ise satışı yapılan kişinin evinde bulundu. U.B. ve motosikleti satın alan şahsın emniyetteki sorgusunun sürdüğü öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu