Trafik polisleri kaza yaptı

Konya'da meydana gelen trafik kazasında bir otomobilin polis otosuna çarpması sonucu 2 polis memuru yaralandı.

Kaza, saat 09.30 sıralarında Selçuklu Büyük İhsaniye Mahallesi Alay Caddesi ile Yahya Çavuş Caddesi'nin birleştiği kavşakta meydana geldi.

Alay Caddesi'nden kavşak istikametine gelen H.İ. idaresindeki 42 AUM 69 plakalı otomobil, kavşakta polis memuru M.Y.'nin kullandığı 42 A 5532 plakalı trafik polis otosuna çarptı. Kazada polis aracında bulunan polis memurları M.Y. ve F.D. yaralandı. Yaralı polis memurları olay yerine gelen ambulansla Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak, tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?