Trafik polisinden sürücülere uyarı

YOZGAT (AA) - Yozgat Emniyet Müdürlüğü Yerköy Bölge Trafik İstasyon Amirliği ekipleri, Kurban Bayramı dolayısıyla sürücüler için uyarıcı afişler...

YOZGAT (AA) - Yozgat Emniyet Müdürlüğü Yerköy Bölge Trafik İstasyon Amirliği ekipleri, Kurban Bayramı dolayısıyla sürücüler için uyarıcı afişler astı.

Bölge Trafik İstasyon Amiri Ramazan Özdemir, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Yozgat-Ankara karayolu üzerinde "Frene Değil, Kurala Güven, İyi Bayramlar" afişler asarak sürücüleri uyardıklarını söyledi.

Özdemir, "Kurban Bayramı nedeniyle ilçemize bağlı karayolları sınırları içerisinde trafik yoğunlu bir hayli artmıştır. Yoğunluğun artmasıyla birlikte İstasyon Amirliği olarak farklı noktalarda afişler asarak sürücülere çeşitli uyarılarda bulunduk. Umarız kazasız belasız bir Kurban Bayramı geçiririz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL