Trafik ışığı isteyen vatandaşlar karayolunu trafiğe kapattı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da tehlike oluşturduğu gerekçesiyle trafik ışığı isteyen vatandaşlar, E-90 karayolunu bir süreliğine araç trafiğine kapadı.Tacin...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da tehlike oluşturduğu gerekçesiyle trafik ışığı isteyen vatandaşlar, E-90 karayolunu bir süreliğine araç trafiğine kapadı.

Tacin Mahallesi E-90 Karayolu'nda tehlike oluşturduğu gerekçesiyle trafik lambası isteyen yaklaşık 50 kişilik grup, karayolunu araç geçişine kapadı.

Polisin ikna etmeye çalıştığı vatandaşlar, yaklaşık bir saatin sonra yolu trafiğe açtı.

Tacin Mahalle Muhtarı İbrahim Telli, gazetecilere yaptığı açıklamada, mahallede tehlike oluşturduğu için trafik ışığı istediklerini bu yüzden yolu araç trafiğine kapattıklarını belirtti.

Bir an önce sorunun çözülmesini isteyen Telli, kendilerinin yağmur altında yolu kapatmaktan zevk almadıklarını ancak bunu yapmak zorunda kaldıklarını kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu