Trafik ekiplerinden kameralı denetim

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kural ihlali yapan sürücüleri Kent Güvenlik Yönetim Sistemi...

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, kural ihlali yapan sürücüleri Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (MOBESE) kameralarından tespit edip, ceza uyguluyor.

Emniyet Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, kentte meydana gelen trafik kazaların önlenmesi, kural ihlali yapan sürücülerin daha dikkatli olmaları için bir dizi önlemlerin alındığı belirtildi.

MOBESE kapsamındaki görüntüler üzerinden trafik kural ihlallerinin tespit edilerek, ceza uygulandığı kaydedildi.

Ekiplerin ayrıca, hasat döneminde bulunulduğundan şeker pancarı sevkiyatı yapan sürücüleri de bilgilendirdiği, araçların branda ile kapatılmasının kazaları ve çevre kirliliğini önleyeceği ifade edildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE