Trabzonspor'un Antalya kampı

- Bordo-mavililerin barbekü partisinde yönetim, teknik ekip ve futbolcular bir araya geldi- Başkan Usta, Castillo ile özel olarak görüştü


ANTALYA (AA) - Trabzonspor'da yönetim, teknik heyet ve futbolcular, antrenmandan sonra barbekü partisinde bir araya geldi.

Antalya'nın Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezi'nde bordo-mavililerin kamp yaptığı otelde düzenlenen etkinliğe kulüp başkanı Muharrem Usta da katıldı.

Barbekü partisi sırasında başkan Usta ve Kolombiyalı futbolcu Fabian Castillo özel olarak görüştü. Usta'nın, morali bozuk olan oyuncuyu motive etmek için bu görüşmeyi yaptığı öğrenildi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü